U prostoru “Hodnika” organizirana je izložba radova učenika nastalih u sklopu Erasmus+ programa u Grazu.

Izložba radova mogla se pogledati u trajanju od 22.9. do 29.9.2025.   

Popis mentora i učenika – opis suradnje:

  • Erwin Lackner bio je mentor učenici Antoniji Ljubobratović, s kojom je radio na razvijanju likovnog izraza kroz precizne tehničke pristupe u slikarstvu
  • Maria Schneider mentorirala je Paolu Ivanic, pomažući joj u razvoju vlastitog slikarskog rukopisa i istraživanju suvremenih tehnika kao i fotografiji i instalaciji
  • Amalija Lalić Stanić bila je mentorica Ani Ružičić, pružajući joj podršku u eksperimentiranju s materijalima kao što je žica i gips i razvijajući kiparske tehnike.
  • Keyvan Paydar bio je mentor učenici Lea Tatai i Amelie Vrhovac, pomažući im u razvoju vlastitog grafičkog rješenja u animaciji i eksperimentiranju sa raznim materijalima za instalacije
  • Elisabeth Gschiel mentorica učenici Petri Vičić i Phaidri de Becker, radila na razvijanju likovnog izraza kroz tehničke pristupe u slikarstvu upotrebom šivače mašine
  • Roman Klug mentor učenici Rebeki Šudić i Katji Fućak, pomogao u razvijanju slikarskog pristupa na većim formatima i razvoj crtačkog pristupa stripu i objektu.

Ishodi:

 Umjetnički izražaj i kreativnost

  • Učenici su razvili vlastite umjetničke radove kroz suradnju s iskusnim mentorima i sudjelovanje u radionicama.
  • Stekli su nova znanja i vještine u različitim umjetničkim tehnikama (slikarstvo, kiparstvo, dizajn, performans).
  • Kroz mentorstvo su eksperimentirali s materijalima i tehnikama, razvijajući osobni umjetnički izraz.

Međunarodna i međuregionalna suradnja

  • Učenici su surađivali s vršnjacima iz Hrvatske (Srednja škola likovnih umjetnosti iz Splita), razmjenjivali ideje i perspektive.
  • Ojačali su timski rad i interkulturalne kompetencije kroz zajednički boravak, rad i druženje.

 Kritičko razmišljanje i refleksija

  • Izložba Famakana Madagassca u Kunsthausu potaknula ih je na razmišljanje o identitetu, migracijama i društvenim pitanjima.
  • Radionice u KunstGartenu otvorile su im nove poglede na povezanost umjetnosti i prirode te performans kao medij izražavanja.

Tehničke i klasične likovne vještine

  • U radionici crtanja akta učenici su razvijali razumijevanje anatomije, proporcija, svjetla i sjene.
  • Usavršavali su klasične crtačke vještine kroz rad s modelom.

Komunikacijske i prezentacijske vještine

  • Prije odlaska u Graz, učenici su pripremali radove koje su prezentirali, što je doprinijelo razvoju javnog nastupa i samopouzdanja.
  • Naučili su kako jasno predstaviti svoju umjetničku ideju i proces rada.

Samostalnost i odgovornost

  • Aktivno su sudjelovali u pripremi putovanja i projektnih zadataka.
  • Boravak u inozemstvu i svakodnevno snalaženje u novom okruženju pridonijeli su razvoju samostalnosti i odgovornosti.

 Razumijevanje umjetnosti iz šire perspektive

  • Kroz posjete izložbama i rad s renomiranim austrijskim umjetnicima, učenici su proširili shvaćanje suvremene umjetnosti.
  • Upoznali su kako umjetnost može biti sredstvo za društvene promjene i komunikaciju univerzalnih poruka.
Skip to content