U prostoru “Hodnika” organizirana je izložba radova učenika nastalih u sklopu Erasmus+ programa u Grazu.
Izložba radova mogla se pogledati u trajanju od 22.9. do 29.9.2025.
Popis mentora i učenika – opis suradnje:
- Erwin Lackner bio je mentor učenici Antoniji Ljubobratović, s kojom je radio na razvijanju likovnog izraza kroz precizne tehničke pristupe u slikarstvu
- Maria Schneider mentorirala je Paolu Ivanic, pomažući joj u razvoju vlastitog slikarskog rukopisa i istraživanju suvremenih tehnika kao i fotografiji i instalaciji
- Amalija Lalić Stanić bila je mentorica Ani Ružičić, pružajući joj podršku u eksperimentiranju s materijalima kao što je žica i gips i razvijajući kiparske tehnike.
- Keyvan Paydar bio je mentor učenici Lea Tatai i Amelie Vrhovac, pomažući im u razvoju vlastitog grafičkog rješenja u animaciji i eksperimentiranju sa raznim materijalima za instalacije
- Elisabeth Gschiel mentorica učenici Petri Vičić i Phaidri de Becker, radila na razvijanju likovnog izraza kroz tehničke pristupe u slikarstvu upotrebom šivače mašine
- Roman Klug mentor učenici Rebeki Šudić i Katji Fućak, pomogao u razvijanju slikarskog pristupa na većim formatima i razvoj crtačkog pristupa stripu i objektu.
Ishodi:
Umjetnički izražaj i kreativnost
- Učenici su razvili vlastite umjetničke radove kroz suradnju s iskusnim mentorima i sudjelovanje u radionicama.
- Stekli su nova znanja i vještine u različitim umjetničkim tehnikama (slikarstvo, kiparstvo, dizajn, performans).
- Kroz mentorstvo su eksperimentirali s materijalima i tehnikama, razvijajući osobni umjetnički izraz.
Međunarodna i međuregionalna suradnja
- Učenici su surađivali s vršnjacima iz Hrvatske (Srednja škola likovnih umjetnosti iz Splita), razmjenjivali ideje i perspektive.
- Ojačali su timski rad i interkulturalne kompetencije kroz zajednički boravak, rad i druženje.
Kritičko razmišljanje i refleksija
- Izložba Famakana Madagassca u Kunsthausu potaknula ih je na razmišljanje o identitetu, migracijama i društvenim pitanjima.
- Radionice u KunstGartenu otvorile su im nove poglede na povezanost umjetnosti i prirode te performans kao medij izražavanja.
Tehničke i klasične likovne vještine
- U radionici crtanja akta učenici su razvijali razumijevanje anatomije, proporcija, svjetla i sjene.
- Usavršavali su klasične crtačke vještine kroz rad s modelom.
Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Prije odlaska u Graz, učenici su pripremali radove koje su prezentirali, što je doprinijelo razvoju javnog nastupa i samopouzdanja.
- Naučili su kako jasno predstaviti svoju umjetničku ideju i proces rada.
Samostalnost i odgovornost
- Aktivno su sudjelovali u pripremi putovanja i projektnih zadataka.
- Boravak u inozemstvu i svakodnevno snalaženje u novom okruženju pridonijeli su razvoju samostalnosti i odgovornosti.
Razumijevanje umjetnosti iz šire perspektive
- Kroz posjete izložbama i rad s renomiranim austrijskim umjetnicima, učenici su proširili shvaćanje suvremene umjetnosti.
- Upoznali su kako umjetnost može biti sredstvo za društvene promjene i komunikaciju univerzalnih poruka.
