''Mladi u muzeju''
Škola za primijenjenu umjetnost u Rijeci i ove školske godine nastavlja s projektom MUM - ''Mladi u muzeju''. Projekt je rezultat višegodišnje suradnje Škole za primijenjenu umjetnost iz Rijeke i Muzeja moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci, njime se nastoji senzibilizirati osnovnoškolce i srednjoškolce za modernu i suvremenu likovnu umjetnost, potaknuti ih na samostalne posjete galerijama te ih upoznati sa složenošću različitih likovnih područja i povezanošću s ostalim strukama. Rad u istraživačkim radionicama realiziraju profesori struke iz odjela: Grafički dizajn, Kiparski dizajn, Aranžersko-scenografski dizajn i Industrijski dizajn. Stvaralačko - istraživačke radionice ostvaruju unaprijed dogovorene zajedničke zadatke izražajnim sredstvima karakterističnim za pojedina stvaralačka područja a povezane su zajedničkom temom, ovisno o aktualnoj izložbi u Malom salonu. Radionice se održavaju jednom mjesečno (subotom) tijekom cijele školske godine. Program se ostvaruje u uvjetima mentorske nastave, mentori rade prema zajedničkim smjernicama s obzirom na zajednički tim - svoj programski model grade od likovnih elemenata, likovnoga jezika, likovnih tehnika, motivacije, teorije likovne umjetnosti te povijesti kulturne baštine. Zajedničkim uključivanjem učenika osmih razreda i srednjoškolaca Škole za primijenjenu umjetnost u projekt MUM mentori nastoje obrazovati novu generaciju mladih, kreativnih ličnosti koje su sposobne prepoznati i osjetiti trenutak u kojemu živimo, stvarati u njemu te mijenjati sebe i okolinu u skladu s vremenom stalnih promjena.
Laura Herceg, mag.educ.art
U subotu 19. listopada od 9,30 do 13,00 sati u Malome salonu održala se stvaralačko-istraživačka radionica kiparskog dizajna namijenjena učenicima osmih razreda koji pokazuju poseban senzibilitet za likovno stvaralaštvo.Cilj radionice bio je upoznavanje osnovnih elemenata kiparstva. Polaznici su kroz teoriju i praksu upoznali karakter i djelovanje volumena te stečeno znanje primijenili na zadanome likovnome zadatku. Svoju percepciju likovnog zadatka učenici su reinterpretirati u trodimenzionalnoj formi (implementirajući novostečena iskustava nastala u susretu s umjetničkim djelima). Rad u istraživačko-stvaralačkoj radionici završio je izložbom dječjih likovnih uradaka. Rad u kiparskoj radionici koordinirale su mentorice Tamara Paškvan, prof. akademski kipar i Vesna Jakovčić, prof. arhitekta, uz pomoć učenika četvrtoga razreda (odjel Kiparski dizajn).
|