"Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva" |
I ovog ljeta Škola za primijenjenu umjetnost nastavila je suradnju sa Odjelom za poduzetništvo Grada Rijeke te riječkim poduzetnicima na uređenju čak dvanaest prodajnih prostora užeg središta grada. Uobičajeno, inspiracija i motivi izviru iz dva središnja događanja koji obilježavaju lipanj u Rijeci, a to su regata Fiumanka i Dani Svetog Vida. Iz bogate riznice motiva učenici su izabirali brodove, trešnje, jata riba, oči, košarice ... i tim naoko nepovezanim motivima ispričali su vedre ljetne priče. U svakom izlogu na novi način. Prodajni prostori koji su uređeni u lipnju su: Max Mara, Obuća (Korzo 41 c), Edit, Croata, Max and co, Tosca Blu, Torbica, Marella, Ghetaldus, Ciciban, Flair i Ghant. Profesori koji su se uključili u projekt su: Nives Papandopulo, Mirta Grandić, Zrinka Kralj, Tamara Paškvan, Jasmina Bukša te voditelj Nina Bačić Mencer. Komisija je obišla izloge užeg središta grada te izdvojila i nagradila ponajbolje: 1. nagrada – Max Mara, 2. nagradu dijele Torbica i Croata, a 3. nagradu Tosca Blu i Ghetaldus. |
Voditelj projekta: Nina Bačić Mencer, prof. |
|